2011. július 30., szombat

Kanapé, nappali, alvás funkció, mikroszálas, nagyon magas:
Ajánlott itt van egy igazán nagy kanapé tájat. Az anyag áll elpusztíthatatlan mikroszálas.

A kanapé van elalvási funkció. Ha te elveszed a hosszú üléspárna, a hátsó sor (a fogantyút), akkor létrehoz egy nagyon kényelmes alvási felületet.

A kanapé, van is egy kerek sarokban, hogy mi is teszi a kerek meg. Én akkoriban, de egy kicsit túl nagy, így mellőzhető a lekerekített részek és összeszerelni mentén heverő volt. De mint mondtam, ha úgy tetszik, akkor építhet fel a kanapén egy igazán nagy nappalival.

Plusz, van egy szék, amely alkalmazható pontosan a jobb és bal végén a meglévő kör alakú kanapé. Az eredmény tehát egyfajta mini-ottomán. A széklet lehet egyénileg probléma nélkül.


A kanapé volt, új ára körülbelül 2000, - €. A 8 éves, és tényleg még mindig nagy feleslegben. Nem lyukak vagy sérülése az anyag. Még mind a hat társult párnák vannak és a tökéletes rend. Valójában ez túl drága megosztani, de olyan lassú alkalommal a hangulat valami új.


Nézet valóban megéri, a kanapé valóban az ajánlott ár alku. Az olcsó ár tükrözi semmilyen módon a jó feltételek és a kiváló minőségű a kanapé újra. Igazából, azt ajánljuk drágább, de mivel én már megvettem az új kanapé, ezt meg kell soft itt most, sajnos, a lehető leghamarabb.

Egyéb:
Találtam néhány képet a korábbi időkben, amikor a beállított épült kerek sarokban. Én utólag beállítani alkalommal, így végül egy jobb képet róla.

Ez lenne a szuper nagyszerű lehetőség is, egy kanapé APARTMAN / vendégszobát. Törhetetlen, praktikus könnyen kezelhető, tartós, és a különböző színek a szövet, illeszkedik szinte az összes lehetőség.

Ha kérdése még mindig jelenteni Önnek.
Ár: 250 EUR VB